مارکت پلیس

تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات
بهترین میکروفون ها برای کودکان 2020

آیا کودک شما در هنگام گردش در خانه از آواز لذت می برد؟ در این صورت ، باید یک میکروفون با کیفیت را برای ستاره کوچک جوانه خود در نظر بگیرید. آواز خواندن سرگرمی عالی برای کودکان در هر سنی است. مطالعات نشان داده اند که آواز خواندن نه تنها سرگرم کننده است ، بلکه می تواند باعث افزایش چشمگیر عزت نفس کودک شود. بنابراین ، اگر کمی در زندگی خود داشته باشید که به نظر می رسد علاقه به موسیقی دارید ، چرا آن را به چیزی واقعی و جادویی تبدیل نکنید؟

درست است ، اسباب بازی های مخصوص میکروفن و همچنین مدل هایی با کلاس حرفه ای وجود دارد که به طور خاص برای کودکان و نیازهای آنها طراحی شده است. ما در اینجا 15 میکروفون برتر برای بچه ها را در یک راهنمای خریدار مفید قرار داده ایم تا بهترین محصولات امروز موجود در بازار را به شما نشان دهیم.

مطالب [نمایش]

در هنگام خرید میکروفون برای کودکان چه باید جستجو کنید
قبل از اینکه شیرآلات را به سمت محصولات بیاندازیم ، چند عامل اصلی وجود دارد که شما باید قبل از خرید یک محصول خاص میکروفون مناسب برای کودکان ، به خاطر بسپارید:

سن توصیه شده: حتماً میکروفونی را برای گروه سنی خاص کودک خود خریداری کنید. عقل سلیم در اینجا بسیار پادشاه است. به عنوان مثال ، کودکان بزرگتر (به طور کلی) خیلی دوست ندارند مثلاً رنگهای میکروفون فوق پاستلی و چیزهایی مانند آهنگهای بچه گانه از قبل برنامه ریزی شده را به خود جلب کنند. با این وجود ، این ممکن است یک نوع میکروفون مناسب برای یک کودک نوپا باشد.

عمر باتری: حتماً مشخصات باتری را برای هر محصولی که در آن لرزاندید ، بررسی کنید. شما نمی خواهید محصولی را خریداری کنید که به سختی زیر یک ساعت بماند ، درست است؟ یک استاندارد خوب یک میکروفون است که می تواند چهار تا هشت ساعت با شارژ باتری واحد دوام داشته باشد ، و بعضی دیگر مانند انتخاب برتر ما می توانند تا ده ساعت دوام بیاورند.

کیفیت صوتی: به نظر می رسد چیزی غیر مغز است که باید به دنبال آن باشید ، اما به هر حال باید گفت. حتماً یک میکروفون با کیفیت خوب بخرید که از کیفیت صدای عالی نیز برخوردار باشد. محصولات میکروفون عالی عملکردی را برای خاموش کردن سر و صدا دارند که بیشترین نویزهای پس زمینه خارجی را مسدود می کند و صدایی بکر و با کیفیت در این فرایند می گذارد.

دوام: کودکان می توانند بارها و بارها کلوت شوند. به عنوان یک والدین ، ​​اکنون برای شما کاملاً واضح است که به نظر می رسد بچه ها در صورت سرقت و ضرب و شتم هر آنچه را که ممکن است در آن زمان حمل کنند ، حتی اگر بیشتر در حد تصادفی باشد ، تمام تلاش خود را انجام می دهند. مطمئن شوید که میکروفون محکمی را خریداری کرده اید که می تواند ضرب و شتم ایجاد کند و به فرزندتان اجازه می دهد آهنگ خود را ادامه دهد. تمام محصولات موجود در لیست ما باید از هرگونه سوءاستفاده کامل برخوردار باشند ، و انتخاب ما برای بهترین میکروفون برای کودکان خردسال ، حتی از بدنه تمام فلزی بسیار بادوام و کامل است.

با توجه به این ملاحظات ، بیایید این کنسرت را به تجهیزات دنده بلند بیاندازیم و از درام آسانسور مستقیماً به بررسی محصولات پرش کنیم!

13 بهترین میکروفون برتر برای کودکان و نوجوانان 2020

1. بهترین میکروفون کلی برای کودکان: میکروفون بلوتوث بی سیم Bonaok


مشاهده در آمازون
چرا ما آن را دوست داریم: این یک میکروفن با کیفیت بالا ، کم حجم و کم هزینه برای کودکان و بزرگسالان است. ماندگاری بالای باتری آن و همچنین امکان ورودی چندگانه آن ، این گزینه را به بهترین انتخاب میکروفون در این لیست تبدیل کرده است.
رتبه ویرایشگر:

سن توصیه شده: مشخص نشده است ، اما این محصول برای همه سنین مناسب است.
مرور
این میکروفون زیبا و با رنگ فلزی به معنای واقعی کلمه با نگاه عالی با بالاترین کیفیت می درخشد. این نرم افزار از بلوتوث و همچنین اتصال کابل USB استاندارد پشتیبانی می کند. این امر امکان تعدد روش های مختلف را فراهم می کند که می توان از این میکروفون استفاده کرد.

سازگار با انواع دستگاه ها ، از جمله تلفن های هوشمند ، تبلت ها و رایانه های شخصی و حتی سیستم های استریو اتومبیل. نکته دیگر اینکه این میکروفون دارای شعاع باورنکردنی 33 فوت بلوتوث است. این به فرزند شما اجازه می دهد بدون اینکه سیگنال میکروفون را از دست بدهد سرگردان و با محتوای قلب خود آواز بخواند.

اگرچه همراه آن نیست ، این میکروفون می تواند از کارت حافظه SD حداکثر 32 گیگابایت پشتیبانی کند. این فضای بیش از اندازه کافی دیجیتال برای ذخیره انواع آهنگ ها و ضربان ها برای فرزند شما در کنار هم است. علاوه بر این ، میکروفون همچنین دارای یک باتری لیتیوم داخلی با شارژ سریع است که در کل تا 10 ساعت دوام می آورد.

تنها حقیقی که با این محصول پیدا کردیم این است که بلندگو داخلی آنقدر بلند نیست که شاید باشد. با این حال ، این در نهایت به سلیقه افراد بستگی دارد. و اگر فشار به بیل بخورد ، همیشه می توانید آن را به برخی بلندگوهای بی سیم سازگار با بلوتوث مجهز به توربو وصل کنید!

طرفداران
اتصال بلوتوث و USB
باتری قابل شارژ است
جک هدفون برای مواقعی که یک PA در دسترس نیست
گزینه های رنگ زیبا
  
منفی
بلندگوی داخلی خیلی بلند نیست
 
2. بهترین میکروفون کارائوکه برای کودکان: ماشین VTech Kidi Star کارائوکه


مشاهده در آمازون
چرا ما آن را دوست داریم: این یک میکروفن هیبریدی ایستاده و اسباب بازی کارائوکه است که دارای چندین ویژگی تعاملی است.
رتبه ویرایشگر:

سن توصیه شده: 5+ سال
مرور
این اسباب بازی کوچک و جذاب میکروفون با قابلیت کم کردن مصنوعی حجم آوازها در littl شما ارائه می شود

بارزترین و چشمگیرترین مورد در مورد این نسخه خاص میکروفون Boanoak ، چراغ های داخلی داخلی است. این امر امکان نمایش تقریباً تعاملی در نمایش نور را فراهم می کند ، و همه ما می دانیم که انواع چیزها می توانند جوانان را از همه جنبه های زندگی مجذوب خود کنند.
48 چراغ LED تعبیه شده همه قابل تنظیم هستند و با هر موسیقی که در حال پخش از طریق میکروفون هستند ، به ترتیب حرکت می کنند. آهنگ بلندتر ، چراغهای روشن تر می شوند!

این محصول مانند سایر محصولات Boanoak در لیست ما ، دارای قابلیت بلوتوث و USB است. این دستگاه می تواند با انواع دستگاه ها ، از جمله تلفن های هوشمند ، تبلت ، لپ تاپ ، دسک تاپ ، استریو ماشین و حتی استریو های بی سیم در بالای این موارد ارتباط برقرار کند. چراغ ها سرگرم کننده هستند ، اما اگر به آنها علاقه ای ندارید ، بهتر است یک مدل ارزان تر را خریداری کنید ، زیرا این میکروفون برای توجیه افزایش قیمت ، چیز دیگری را اضافه نمی کند.

بسیاری از محصولات میکروفون مانند اینها از بلندی صدای بلندگو داخلی رنج می برند ، و این محصول تفاوت چندانی با هم ندارد. با این حال ، کیفیت صدا بسته به نوع دستگاهی که میکروفون در وهله اول به آن وصل شده باشد ، به راحتی می تواند تغییر کند.

طرفداران
چراغ های LED قابل تنظیم داخلی
به رنگ های نقره ای ، سیاه و خاکستری و گل رز در فضا مشاهده می شود
بلوتوث قادر است
  
منفی
بلندگوی میکروفون داخلی بی صدا است
چیزهای دیگری غیر از چراغ های LED برای حق بیمه قیمت ارائه نمی دهد
 
میکروفون بودجه 4.Best برای کودکان: BlueFire Wireless 4 در 1 میکروفون بلوتوث


مشاهده در آمازون
رتبه ویرایشگر:
سن توصیه شده: سازنده هیچ نوع سن خاصی را ذکر نمی کند ، اما این میکروفون باید برای همه سنین بی خطر باشد.
مرور
این یکی دیگر از گزینه های خوب میکروفون برای فرزند شما است. در کنار چراغ های LED روشن و گزینه های رنگی زیبا ، این محصول همگانی است که با بیشتر گوشی های هوشمند ، لپ تاپ ، تبلت و دستگاه های mp3 به صورت هماهنگ کار می کند. دارای باتری داخلی است که می تواند با شارژ مجدد حدود شش ساعت دوام آورد.

این میکروفون همچنین از کارتهای micro SD تا 32 گیگابایت (جداگانه فروخته شده) پشتیبانی می کند. این به شما امکان می دهد موسیقی را در میکروفون بارگذاری کنید تا با آن آواز بخوانید. در غیر این صورت می توانید میکروفون را از طریق هر نوع اتصال بلوتوث یا از طریق کابل USB (که برای شما در جعبه ارائه شده است) به یکدیگر وصل کنید.

این میکروفون آنقدر گرم است که می تواند برخی از مشکلات جدی برای بازخورد ایجاد کند ، به خصوص در حجم کمتری ، بنابراین اگر می خواهید کودک شما هنگام نگه داشتن ویندوز در خانه خود دست به دست هم بزند ، با این محصول و کنترل صدا بیشتر مراقب باشید!

طرفداران
صدای با کیفیت بالا از طریق یک حفره ویژه باس تعبیه شده در میکروفون
28 چراغ LED برای عملکردی تماشایی
پشتیبانی از بلوتوث و همچنین حالت USB / سیم کشی
باتری با شارژ کامل تا شش ساعت دوام می آورد
  
منفی
در حجم بالا می توانید بازخورد ایجاد کنید
 
 بهترین ماشین آلات کارائوکه برای کودکان 2020 اطلاعات بیشتر
میکروفون 5.Best برای خردسالان: میکروفون قابل حمل بی سیم KaraoKing


مشاهده در آمازون
چرا ما آن را دوست داریم: این میکروفون تندی فوق العاده زیبا با ضمانت 30 روزه و همچنین یک کیف حمل شیک.
رتبه ویرایشگر:

سن توصیه شده: 2+
مرور
اولین چیزی که شما با این میکروفون دوست داشتنی به کودک توجه می کنید سر خرس شایان ستایش کامل با یک کلاه عالی بسیار شیک است. آنچه که در مورد این طرح بسیار جالب است اینست که سر میکروفون نیز مانند کلاه خرس دو برابر می شود - و از بقیه فلز ساخته شده است.
این اسباب بازی سرگرم کننده میکروفون به همراه کیف محافظ مخصوص خود و چهار جلوه صوتی متفاوت برای بارهای سرگرم کننده آواز در سبک های مختلف ارائه می شود. میکروفون همچنین با تمام دستگاه های دارای بلوتوث سازگار است. به اندازه کافی جالب ، شما همچنین می توانید از طریق جک صوتی 3.5 میلی متری این میکروفون را به تلویزیون ها و دستگاه پخش دی وی دی متصل کنید.

مانند بسیاری از این کیت های میکروفون ، اعوجاج صوتی یک مسئله بسیار واقعی است که می تواند سر خود را عقب کند ، به خصوص هنگامی که در حجم های بلندتری استفاده می شود. متأسفانه KaraoKing از همین مسئله رنج می برد.

این یک محصول میکروفون خارق العاده است که مانند بسیاری دیگر از این لیست دارای بلوتوث سازگار است و از این طریق می توان با بسیاری از تلفن های هوشمند تجاری ، تبلت ها و حتی سیستم بلندگوهای اتومبیل از طریق بی سیم استفاده کرد. نه تنها این ، دارای بسیاری از ویژگی های جالب تغییر صدا است که درون آن ایجاد شده و صدای فرزند شما را در شخصیت های مختلف مانند پیرمرد تغییر می دهد.

برخی از نکات جانبی این محصول اینست که کاملاً مانند جعبه انتظار از جعبه آن شارژ نشده است. علاوه بر این ، به نظر می رسد که میکروفون برای شارژ کردن تمام ظرفیت خود مدتی طول می کشد.

طرفداران
از کارتهای SD تا 32 گیگابایت پشتیبانی می کند
پنج حالت مختلف صدا که می توانند صدای کاربر را تغییر دهند
پردازنده صوتی داخلی درجه بالا صدا و شفافیت حرفه ای را ارائه می دهد
  
منفی
شارژ کامل کامل مدت زمان زیادی طول می کشد
پیش هزینه از جعبه خارج نمی شود
 
میکروفون 7.Best برای کودکان با آهنگ های واقعی: میکروفون بلوتوث Motown Magic


مشاهده در آمازون
چرا ما آن را دوست داریم: این میکروفون بچه گانه با 30 آهنگ Motown از پیش بارگذاری شده برای کودک شما برای خواندن همراه است.
رتبه ویرایشگر:

سن توصیه شده: 3+
مرور
جکسون 5 ، وسوسه‌ها. موسیقی آنها ، و بسیاری موارد دیگر ، دوره ای از هنرهای آمریکایی را در صنعت ضبط تعریف می کردند که در عناوینی همچون آلیشیا کیز و بسیاری از ستاره های دیگر تا به امروز گسترش یافته است.

این محصول میکروفون از قبل لود شده است و از کلاسیک های عالی Motown برای ستاره کوچک رادیو شما برای آواز خواندن استفاده می کند. فراتر از آن ، شما می توانید هر نوع آهنگ دیگری را که دوست دارید از طریق سایر برنامه های مرتبط با تلفن هوشمند یا رایانه لوحی ، مانند Spotify ، YouTube ، Apple Music و موارد دیگر پخش کنید. علاوه بر این ، میکروفون دارای 8 ساعت شارژ باتری است و می تواند ظرف 2 ساعت به طور کامل شارژ شود.

این محصول بدون هیچ گونه مشکلی نیست. میکرو شارژر موجود در بسته بندی اتصال به بدنه میکروفون دشوار است ، باعث می شود برخی از افراد در شارژ مناسب میکروفون در مدت زمان مناسبی با مشکل مواجه شوند. همچنین ، این محصول با سازگاری کارت SD همراه نیست ، بنابراین راهی برای "ذخیره" آهنگ های اضافی در داخل میکروفون در داخل وجود ندارد.

طرفداران
این محصول با 30 بازدید Motown بارگذاری شده از سال گذشته همراه است
چهار جلوه صوتی ، از جمله قشر زیاد / کم ، کله پاچه و اکو
توان باتری حداکثر هشت ساعت طول می کشد و کمتر از دو ساعت برای شارژ کامل آن طول می کشد
  
منفی
میکرو شارژر همراه با میکروفون به راحتی به خود میکروفون وصل نمی شود
قابلیت کارت SD وجود ندارد.
 
8.Battat موسیقی نمایش نور میکروفون


مشاهده در آمازون
چرا ما آن را دوست داریم: این یک اسباب بازی میکروفون بسیار تعاملی است که به طور خاص برای کودکان بسیار خردسال ساخته شده است.
رتبه ویرایشگر:

سن توصیه شده: 3+
مرور
این یک میکروفون واقعاً تعاملی است که احساس کمی شما را به وجود می آورد انگار که آنها یک راک استار در زندگی واقعی هستند. این حلقه از چشمک زن چشمک می زند که بسته به آهنگ می تواند به انواع مختلفی از رنگ تغییر کند. کودک شما حتی می تواند میکروفون را به عقب و جلو بچرخاند تا یک جمعیت از پیش ضبط شده آنها را تشویق کند!

این یک محصول سازگار با بلوتوث است و همراه با چند آهنگ کلاسیک مناسب کودک مانند "Itsy Bitsy Spider" و چند مورد دیگر بارگیری می شود. فراتر از آن ، شما می توانید به همراه هر آهنگ دیگری در تلفن هوشمند / تبلت / موارد دیگر خود راک کنید. این میکروفون با یک ابزار مدولاسیون صوتی همراه است که می تواند صدای کودک شما را از چند اکتاو بالا بالا و پایین ببرد. همچنین از قابلیت ضبط برخوردار است و به شما امکان می دهد صدای کودک شما در بالای هر آهنگی که می توانید در آن فکر کنید ضبط شود.

گاهی اوقات میکروفون برای گرفتن ضبط صحیح از صدای خود ، شما را ملزم می کند که دست های خود را دور آن حلقه کنید. همچنین ، کیفیت صدای پخش برای ضبط ها با کیفیت فوق العاده نیست ، اما در نهایت این بیشتر اسباب بازی یک کودک است ، بنابراین این نکته را در نظر بگیرید.

طرفداران
با سه باتری AAA همراه است
دارای پنج آهنگ کودک از قبل بارگذاری شده کلاسیک
به طور خاص برای دست های کوچک ساخته شده است
بلوتوث برای استفاده با بسیاری از تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی سازگار است
  
منفی
صدای پخش به همان اندازه کیفیت بالا نخواهد بود
میکروفون به خودی خود می تواند در برداشت صدا در بعضی مواقع و بدون کمی تلاش اضافی مشکل داشته باشد
 
 بهترین اسبهای تکان دهنده برای خرید در سال 2020 مشاهده بیشتر
9.VTech Kidi سیستم سوپر استار کارائوکه


مشاهده در آمازون
چرا ما آن را دوست داریم: این اسباب بازی میکروفون برای بچه ها دارای یک پایه قابل تنظیم است تا بتواند قد هر کودک را در خود جای دهد.
رتبه ویرایشگر:

سن توصیه شده: 4-10
مرور
این یک اسباب بازی میکروفون تمام عیار برای کودکان است که همراه با فعالیت های بی شماری است که فراتر از آواز خواندن با لحنی از پیش ضبط شده است.

بازی های از پیش بارگذاری شده همراه با محصول وجود دارد ، به همراه سایر دلبستگی ها مانند توپ دیسکو درخشان و پاسخ مخاطبان از پیش ضبط شده (مانند تشویق و خنده). همچنین ویژگی های تغییر صدا داخلی نیز وجود دارد ، این مجموعه معمولی است که شما با بسیاری از این نوع محصولات میکروفون سرگرم کننده پیدا می کنید. تنها نکته اصلی در مورد این محصول ایستاده میکروفون قابل تنظیم است که به این اسباب بازی اجازه می دهد تا به معنای واقعی کلمه با کودک خود "رشد" کند.

microphones

 

برچسب‌ها :
بهترین اسپیکرهای هوشمند 2020

این اسپیکر هوشمند به دلیل محبوبیت زیادی که دارد ، هنوز هم به نظر می رسد که یک کار در دست انجام باشد. با ورود تولید کنندگان جدید به این بازار رو به رشد ، شاهد طیف گسترده تری از مدل های بلندگو هوشمند هستیم که از نظر فرم ، ویژگی ها و قیمت متفاوت هستند.

بیشتر این تغییرات به نفع مصرف کنندگان است ، اما همه این تنوع جدید نیز می توانند انتخاب مدل مناسب برای نیازهای شما را سخت تر کنند.

بیشتر در مورد SPEAKERS SMART
راهنمای رتبه بندی و خرید بلندگوهای هوشمند CR
کدام بلندگو Bose باید خریداری کنید؟
کدام آمازون اکو را باید بخرید؟
چرا بلندگوهای هوشمند دروازه شما به خانه هوشمند هستند
برای کمک به کاهش سردرگمی ، در اینجا تعدادی از بهترین بلندگوهای هوشمند سال 2020 را بر اساس آزمایش گزارش های مصرف کننده سریع دریافت می کنیم.

این مدل ها توسط خرده فروشان مخفی که بعنوان مصرف کننده معمولی و بدون هیچ گونه هزینه رایگان برای ما انتخاب می شوند ، به صورت خرده فروشی خریداری شده و توسط تکنسین های آموزش دیده در آزمایشگاه های CR تحت آزمایش های مختلفی قرار گرفتند.
(اگر می دانید که یک بلندگو آمازون می تواند دستیار دیجیتالی الکسا را ​​که به طور گسترده استفاده می شود ، وارد کنید ، این راهنما را برای کل خط Echo بخوانید.)

حقیقت در آزمایش ماست

آنچه را که باید بدانید هنگام استفاده از فناوری و اسباب بازیها بدست آورید.
پیوستن
بلندگو هوشمند بهترین صدا
هنگامی که در اواخر سال 2017 معرفی شد ، Google Home Max (300 دلار ، در بالا نشان داده شده) اولین اسپیکر هوشمند بسیار خوب و با صدای خوب بود ، و همچنان بهترین مدل در بازار است.

آزمایشکنندگان ما به خاطر باسهای تأثیرگذار و میان ریز پاک آن ، آن پنجره صوتی مهم را که بیشتر سازها و آوازها در آن قرار دارند - به همراه حجم زیادی از آن ، به آن علامت های محکمی دادند. اگر می خواهید به اندازه کافی هزینه کنید تا دو Home Maxes را به صورت استریو جفت کنید ، همه چیز بهتر می شود. با هم ، بلندگوها تقریباً می توانند شما را به این فکر بیاندازند که سازهای ضبط شده موردعلاقه شما درست در اتاق با شما هستند.

شما می توانید چندین بلندگو Home Max را به صورت جداگانه یا به صورت جفت استریو در یکپارچه کنید و آنها را با بلندگوهای کوچکتر و ارزان تر Google Home یا سایر بلندگوها با قابلیت Chromecast به عنوان بخشی از یک سیستم چندرسانه ای مکمل کنید.

عملکردهای هوشمند Home Max با یک دستیار Google یکپارچه کار می کنند. این به همان اندازه مهارت های Alexa Alexa را ندارد و با بسیاری از دستگاه های خانه هوشمند کار نمی کند ، اما برخی از کاربران رابط Google را دوستانه تر می دانند.
 گرفتن سریع
Google Home Max
Google Home Max
قیمت: 249.00 دلار - 299.00 دلار فروشگاه
کیفیت صدا
تطبیق پذیری
راحتی در استفاده
رتبه بندی بلندگوهای هوشمند را باز کنید
عضو شوید یا وارد شوید
بهترین بلندگو هوشمند قابل حمل
Sonos Move اولین بلندگو Sonos است که هم قابل حمل و قابل شارژ است ، هرچند اندازه و طراحی آن باعث شده تا یک کیسه ساحلی مناسب یک پاسیو باشد. و این اولین بلندگو Sonos است که سازگار با بلوتوث است که امکان پخش آسان از تلفن هوشمند را فراهم می کند.

مانند سایر مدل های این شرکت ، Move می تواند در قلب سیستم چندتایی قرار بگیرد که به شما امکان می دهد هنگام پخش Al Green در طبقه بالا از Spotify ، به پادکست "پاسخ همه" در آشپزخانه گوش دهید.

این انتقال همچنین با بلندگوهای Sonos nonsmart ترکیب شده است که بیشتر آنها در آزمایش ما بسیار خوب عمل کرده اند. این یک سخنران دستیار آگونیستیک است: مانند Sonos One ، حرکت با Amazon Amazon و دستیار Google کار می کند. شما همچنین می توانید موسیقی را از طریق Apple Airplay به آن پخش کنید ، اما هیچ پشتیبانی داخلی از Siri وجود ندارد.

اگر به قابلیت قابلیت انتقال بلوتوث یا بلوتوث Move احتیاج ندارید ، Sonos One همان عملکرد بلندگو هوشمند چندمنظوره و کیفیت صدای مشابه را ارائه می دهد ، البته با باس و حجم کمتری با نیمی از قیمت.

 گرفتن سریع
سونوس حرکت کن
سونوس حرکت کن
قیمت: 399.00 دلار - 399.99 دلار فروشگاه
کیفیت صدا
تطبیق پذیری
راحتی در استفاده
رتبه بندی بلندگوهای هوشمند را باز کنید
عضو شوید یا وارد شوید
بهترین بلندگو برای طرفداران اپل
اگر همه چیز در مورد اپل هستید ، HomePod یک گزینه جذاب است. این یک ظاهر طراحی زیبا و براق است که همواره به نظر امضای این شرکت بوده است ، و با یکپارچه سازی کامل صدا با سرویس پخش اپل موسیقی ، یکپارچه کار می کند.

آزمایش کنندگان ما برای کیفیت صدا HomePod نمرات جامد داده اند ، اما آنها توجه داشته اند که در مقایسه با بهترین بلندگوهای هوشمند مانند Google Home Max فاقد وضوح میانی است. پس از معرفی HomePod ، اپل جفت استریو را معرفی کرد که کمی کیفیت صدا را بهبود بخشید. این سه گانه تا حدی کمتر مورد تحسین قرار می گیرد و یک جفت HomePods با قرار دادن واقعی تر وسایل ساز در فضا ، واقعی تر جلوه می کند.

 گرفتن سریع
HomePod اپل
HomePod اپل
قیمت: 199.99 $ - 299.00 دلار فروشگاه
کیفیت صدا

 

نگهدارنده موبایل جدید
تطبیق پذیری
راحتی در استفاده
رتبه بندی بلندگوهای هوشمند را باز کنید
عضو شوید یا وارد شوید
بهترین بلندگو هوشمند با صفحه نمایش
جدیدترین نسخه نمایش آمازون اچو نشان می دهد که صفحه لمسی چقدر می تواند روی یک بلندگو هوشمند مفید باشد. نمایشگاه نسل قبل محصولی امیدوارکننده بود اما در عمل دستگاهی کاملاً رضایت بخش نبود. مانند یک رایانه لوحی که می توانید با آن صحبت کنید احساس نوعی دارد.

نسخه نسل دوم محصولی بسیار مفید است. اول ، صدا بسیار بهبود یافته است - ویژگی های Show جدید دارای کیفیت صدا است که اگرچه کاملاً از لحاظ طبقه نیست ، چشمگیر است.

صفحه نمایش لمسی بزرگ با 10 اینچ تنظیم و استفاده بسیار آسان می کند. نتیجه دستگاهی است که برای خواندن دستور العمل و یا تماشای یک فیلم سریع چگونه می تواند عالی باشد ، کارهایی که ممکن است در غیر این صورت به تلفن یا رایانه لوحی ارسال کنید. اما نمایش در زاویه دید آسان روی پیشخوان می نشیند و دستورات صوتی به این معنی است که نیازی به لمس آن با دست های کثیف یا شلوغ نیست.

نمایش به گروه کوچکی اما در حال رشد رقبای بلندگوهای هوشمند صفحه لمسی می پیوندد. و در حال حاضر ، این به سادگی بهترین موردی است که می توانید خریداری کنید.

 گرفتن سریع
نمایش اکو آمازون (نسل 2)
نمایش اکو آمازون (نسل 2)
قیمت: 179.99 دلار - 229.99 دلار فروشگاه
کیفیت صدا
تطبیق پذیری
راحتی در استفاده
رتبه بندی بلندگوهای هوشمند را باز کنید
عضو شوید یا وارد شوید
بهترین بلندگو هوشمند ارزان قیمت
یکی از مزایای بلندگوهای هوشمند این است که خود اسپیکر لازم نیست که کاملاً هوشمند باشد. جادوی هوش مصنوعی به جای داخل جعبه ای که روی پیشخوان آشپزخانه شما قرار دارد روی سرورهای شرکت اتفاق می افتد. به همین دلیل است که یک بلندگو کوچک و بسیار ارزان مانند Dot می تواند بسیاری از کارکردهای هوشمند را به خوبی و همچنین یک مدل برتر از خط انجام دهد.

اما یک بلندگو موفق هوشمند باید به عنوان بلندگو با نجابت کار کند. و Dot جدید صدای بسیار بهتری نسبت به نسخه قبلی خود ارائه می دهد. اگرچه ممکن است یک انتخاب ایده آل برای خاموش کردن موسیقی متن فیلم به "Bohemian Rapsody" نباشد ، اما خوب هنگام گوش دادن به پادکست ها و پخش برخی از آهنگ های پس زمینه مناسب است.

Echo Dot ریز می تواند راهی ارزان برای اضافه کردن نقاط ضریب هوشی به تجهیزات صوتی شما در حال حاضر باشد. همچنین می تواند عملکرد بلندگو هوشمند را به بلندگو بلوتوث متفاوت و احتمالاً بهتر صدا اضافه کند.
 گرفتن سریع
Amazon Echo Dot (نسل 3)
Amazon Echo Dot (نسل 3)
قیمت: 29،99 $ فروشگاه
کیفیت صدا
تطبیق پذیری
راحتی در استفاده
رتبه بندی بلندگوهای هوشمند را باز کنید
عضو شوید یا وارد شوید
چه چیزی باعث ایجاد بلندگو عالی می شود؟
آیا تفاوت بین بلندگوهای خوب و بلندگوهای عالی را می دانید؟ در برنامه تلویزیونی "Consumer 101" ، یک کارشناس گزارشگر مصرف کننده ، الیاس آریاس ، برای میزبان جک ریکو هنر شناسایی دستگاه های با کیفیت را توضیح می دهد.

https://www.consumerreports.org/smart-speakers/best-smart-speakers-of-the-year/

برچسب‌ها :
10 مورد برتر در پشت تلفن و دارندگان تلفن

انتخاب بهترین نگهدارنده تلفن برای اتومبیل شما می تواند بسیار زیاد باشد زیرا صدها گزینه در آنجا وجود دارد. از آنجا که انتخاب مانیتور یا نگهدارنده تلفن ایده آل ماشین کار دشواری است ، ما کلیه جزئیات را بررسی و گردآوری کرده ایم تا در تصمیم نهایی به شما کمک کنیم. در این مقاله ، ما همه چیزهایی را که لازم است در مورد دارندگان تلفن بدانید و همچنین لیستی از بهترین مونتاژ و دارندگان تلفن خودرو به شما ارائه کرده ایم به همراه ویژگی ها ، بررسی ها ، جوانب مثبت و منفی هر یک.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مونتاژ تلفن و دارندگان تلفن برای ماشین خود ، به فهرست مطالب ما مراجعه کنید.

به روز شده در تاریخ 4/22/2020: تعداد موارد توصیه شده از 15 به 10 کاهش یافته است.

فهرست مطالب
بیشتر بخوانید
10 دستگاه برتر برتر برای Apple CarPlay و Android Auto

1. انتخاب سردبیر: کوه تلفن تلفن حافظه CD Mpow
mpow تلفن تلفن سوار

Mpow یک مارک مشهور است که انواع مختلفی از سوار اتومبیل ها را تولید می کند و شکاف سی دی آن Car Phone Mount یک انتخاب محبوب است. این شرکت نیاز به دسترسی سریع و آسان به تلفن های شما را هنگام رانندگی درک می کند. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که تلفن خود را درون چنگال قرار دهید ، در قسمت های مختلف تنظیم کنید و همه تنظیم شده است!

این کوه به راحتی می تواند دستگاه های گسترده و همچنین برخی از سیستم های GPS را در خود جای دهد. علاوه بر این ، دسترسی به جک هدفون تلفن و شکاف شارژر را فراهم می کند. پایه امکان چرخش کامل و حرکت 360 درجه را فراهم می کند تا تنظیمات را در صورت لزوم انجام دهد تا کار با آن راحت تر و راحت تر بتوانید گوشی را کنترل کنید.

علاوه بر این ، Mpow ضمانت برگشت پول 45 روزه را در صورت عدم رضایت کامل از کوه فراهم می کند. این کوه با داشتن دامنه حرکتی که امکان تنظیم و چرخش ایده آل ، طراحی پلاستیکی ایمن و روان و استفاده راحت و آسان را فراهم می کند ، یکی از بهترین هاست.

جوانب مثبت / دکمه آزاد سازی ، چرخش 360 درجه ، دسترسی به جک هدفون و شکاف شارژ ، 45 روز ضمانت بازگشت پول
منفی / نمی تواند یک تلفن بزرگ را با کیس آن روشن کند ، برای اتومبیل هایی که همراه CD پخش نمی شوند ایده آل است
خرید کن
بیشتر بخوانید
15 بهترین شارژر اتومبیل که می توانید خریداری کنید

2. iOttie Easy One Touch 2
iottie آسان نگه دارنده سوار یک ماشین لمسی

سوار تلفن اتومبیل iOttie Easy One Touch ساخته شده است تا بهترین کیفیت و عملکرد را ارائه دهد. این کوه یک گزینه عالی با تک لمسی را برای شما فراهم کرده است که به راحتی و با استفاده از لمس انگشت ، کاربرپسند و مناسب برای نصب و برداشتن نگهدارنده است.

طول عمر و مدت زمان چسبندگی لنت ژل بی پایان است. برای حفظ چسبندگی ژل ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را با آب گرم بشویید ، بگذارید کمی در هوا خشک شود و به زودی این کوه به همان اندازه جدید کار می کند که گویی هرگز باز نشده است.

iOttie's Super Sticky Gel Pad یک ویژگی انحصاری است ، بنابراین می توانید به این چسب های محکم و چسبناک اعتماد کنید. همچنین این نگهدارنده دارای چرخش 360 درجه است به گونه ای که می توانید سریع و به راحتی از هر دو جهت گیری منظره و پرتره بهره مند شوید.

این محصول به خوبی ساخته شده است ، نسبتاً ارزان تر از سایر مدل ها و می تواند تجربه سفر شگفت انگیز و سرگرم کننده را در اختیار کاربران قرار دهد. iOttie Easy One Touch 2 قطعاً سزاوار است که یکی از بهترین مونتاژهای موجود در آنجا شناخته شود.

جوانب مثبت / موقعیت و چرخش قابل تنظیم ، دارای یک بازوی بلند ، سازگار با تقریبا تمام تلفن ها و دستگاه های جدید ، چسبندگی ژل پد ماندگار ، مقرون به صرفه است
منفی / حجیم ، علائم برگ ، پد داشبورد گنجانده نشده است
خرید کن
3. دارنده تلفن همراه شیشه جلو اتومبیل Mpow
دارنده تلفن همراه mpow

Mpow با دارنده تلفن همراه در شیشه جلو اتومبیل شگفت انگیز دیگری به شما می دهد. این دستگاه از یک طراحی آلومینیومی باکیفیت برای بازوی بلند خود که 8 اینچ طول دارد ، می تواند با تلفن یا دستگاه شما نزدیکی کند و همزمان همزمان انعطاف پذیری مناسبی را ارائه دهد. مناسب برای سوار شدن بر روی شیشه های جلو و داشبورد های خشن است.

این مانیتور از یک دکمه فشار برای رفع و رفع استفاده می کند تا روند کار را به راحتی انجام دهید ، به همراه یک لیوان مکش ژل قوی که می تواند به شیشه جلو اتومبیل و سایر سطوح شما بچسبد تا ایمن گوشی هوشمند خود را در حین رانندگی ایمن کند.

دکمه انتشار سریع همچنین به این معنی است که می توانید با استفاده از یک دست در حین رانندگی ، تلفن خود را به راحتی کنترل و موقعیت قرار دهید. این نگهدارنده به گونه ای طراحی شده است که می توان عرض آن را به راحتی تنظیم کرد تا تلفن های با سایز 4 تا 6 اینچ را در خود جای دهد.

می توانید از چرخش 360 درجه کوه استفاده کنید تا زاویه دستگاه خود را در مکان مناسب برای مشاهده ایده آل قرار دهید. علاوه بر این ، این مانیتور دارای یک پایه داشبورد اسفنجی اضافی است که پایداری و ایمنی بیشتری را در اختیارتان قرار می دهد ، و همچنین یک تثبیت کننده چسب برای کاهش لرزش ها برای بهترین تجربه مشاهده است.

جوانب مثبت / بازو طولانی برای گسترش بهتر ، پایه محکم ، نصب و حذف آسان ، لرزش های حداقل ، مناسب جهانی ، فنجان مکش اضافی
منفی / می تواند باعث گرم شدن بیش از حد تلفن شما شود
خرید کن
بیشتر بخوانید
شارژر اتومبیل: همه چیز شما باید بدانید

4. دارنده حافظه تلفن سی دی جهانی Bestrix Universal
سوار تلفن cd bestrix جهانی

گرفتن نگهدارنده بهترین حافظه CD اسلات تلفن Bestrix Universal CD می تواند هر دستگاهی را با اندازه حدود 3.62 اینچ در خود جای دهد ، به گونه ای که برخلاف سایر دارندگان معمولی ، به اندازه کافی مناسب برای اکثر تلفن ها و دستگاه ها باشد. این می تواند gri

بهترین تبلت های سامسونگ

5. دارنده تلفن جهانی جهانی الکترونیک پرتو
پرتوی تلفن هوشمند الکترونیکی پرتو

دارنده تلفن هوشمند یونیورسال Beam Electronics یکی دیگر از ماساژهای هوا در این لیست است. این بدان معنی است که نیازی به نگرانی در مورد هرگونه آسیب و علامت باقی مانده توسط چسب ها یا لیوان های مکش با این دارندگان نیست.

این دستگاه از دیگر ویژگی های مفید مانند دکمه سریع انتشار در عقب برای جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی در هنگام برخورد با تلفن خود هنگام رانندگی است. همچنین 360 درجه می چرخد ​​تا بتوانید موقعیت و زاویه آن را به دلخواه خود تنظیم کنید.

در حالی که این مانیتور برای همه تلفن های هوشمند استاندارد کاملاً جهانی است ، اما تنها می تواند اندازه های بین 1.9 تا 3.7 اینچ را در خود جای دهد. برای نصب دیگر نیازی به ابزار اضافی ندارید. شما تلفن خود را با یک دست کلیپ می کنید و تمام شده اید! برای خریدارانی که هنوز نگران یا مطمئن نیستند ، Beam Electronics یک ضمانت یک ساله در کوه خود ارائه می دهد ، بنابراین شما نمی توانید با این نگهدارنده تلفن اشتباه کنید.

دکمه جوانب مثبت / سریع ، بدون ابزار لازم ، نصب آسان ، ضمانت یک ساله ، چرخش 360 درجه ، بدون چسب یا فنجان مکش
منفی / فضای گرفتن محدود ، در هواکش های مدور مناسب نیست
خرید کن
6. کوه تلفن شیشه جلویی EXSHOW
exshow سوار ماشین

Mount Phone شیشه شیشه ای EXSHOW یک نگهدارنده عالی است که قابلیت استفاده آسان ، عملکردی پایدار و مناسب برای همه آیفون ها و بسیاری از دستگاه های بزرگ دیگر با مارک تجاری دارد. بازوی بلند و طراحی مکش دوگانه آن ، تعمیر تلفن شما را در یک زاویه ایده آل برای حفظ یک تجربه مشاهده ثابت ، بسیار آسان می کند.

حتی با ساخت پلاستیک خود ، این مانت محکم و قابل اطمینان است. شکایت کردن در مورد این دارندگان بسیار کمی وجود دارد ، صرفه جویی در مشکلات ناشی از لرزش در هنگام حرکت شدید اتومبیل یا تعبیه نادرست دستگاه های شما.

گیره های سواری می توانند تلفن شما را با استفاده از طرح لاستیکی خود در محل خود ایمن کنند تا از هرگونه لغزش جلوگیری شود ، و جام مکش نیز قادر است در نگه داشتن مانیتور کاملاً مناسب عمل کند. کوه تلفن شیشه شیشه ای EXSHOW برای عملکردهای اساسی و نگهداری همه دستگاه های سنگین و ایمن مناسب است.

جوانب مثبت / بازو بلند و پایدار ، سیستم مکش دوگانه ، نصب یک دست ، با تمام آیفون ها کار می کند
منفی / زیاد می لرزد
خرید کن
7. دارنده تلفن همراه Bosynoy
دارنده تلفن همراه bosynoy

دارنده تلفن همراه Bosynoy مطمئناً یک مدعی برتر در صنعت تلفن سوار است. این داشبورد نه تنها برای همه تلفن های همراه سازگار است بلکه بسیاری از سیستم های مهم GPS را در خود جای می دهد. از تقویت کننده در کنار داشبورد استفاده می کند که سه برابر قوی تر است و همچنین یک نسخه تک لمسی برای استفاده و نصب آسان دارد.

یکی از مهمترین مزایایی که این نگهدارنده به همراه دارد این است که در هنگام رانندگی هیچ نقطه کور اضافه نمی کند. به دلیل فیلم سیلیکونی چسبنده آن که قابل شستشو و استفاده مجدد است ، می توان آن را به راحتی تعمیر و حذف کرد.

گیره ها با استفاده از تشک نرم طراحی شده اند که به تلفن های شما اجازه می دهد تا از آسیب دیدن سطوح ، دکمه های میزان صدا و دکمه قفل آنها جلوگیری کند. یکی دیگر از مزایای شگفت انگیز این مانیتور ، گرما و مقاومت در برابر نور خورشید است که حتی با استفاده مداوم از بروز هرگونه آسیب دیدن تلفن و مونتاژ جلوگیری می کند. در کل ، این یکی از تلفن های کاربر پسند و کارآمد است که در آنجا نصب می شود.

جوانب مثبت / مقاوم در برابر نور خورشید ، تقویت سه گانه ، بدون نقاط کور ، تشک نرم مانع از آسیب دیدن تلفن می شود
منفی / تلفن افقی می ماند ، فقط روی سطوح مسطح کار می کند
خرید کن
8. Mountally Mount MCUP2XL تلفن اتومبیل
تلفن تلفن نگهدارنده جام اتومبیل

Macally با ارائه طیف گسترده ای از سوارها و نگهدارنده ها از نظر ویژگی ها ، اندازه ها ، انواع و سازگاری متفاوت با صنعت خودرو سازگار است. یکی از این موارد ، Mount Phone Mount Macally MCUP2XL است.

این نگهدارنده دارای یک کنترل قابل تنظیم و محکم است که می تواند تمام جدیدترین دستگاه های بزرگ تلفن همراه در تمام اندازه ها از جمله آیفون ها ، تلفن های سامسونگ کهکشان و سایر دستگاه ها را در اندازه 1.77 اینچ و 4.1 اینچ در خود جای دهد.

این کوه همچنین دارای یک پایه قابل تنظیم است که باعث می شود برای هر خودرو ، کامیون یا سایر وسایل نقلیه با اندازه های معمولی از نگهدارنده های فنجان گزینه ای ایده آل باشد. دارنده یک گردن انعطاف پذیر به طول 8 اینچ دارد که به چرخش 360 درجه اجازه می دهد تا زاویه مناسبی را برای تجربه مشاهده شما بدست آورد.

لازم نیست نگران سفرهای طولانی باشید ، زیرا Macally MCUP2XL می تواند دستگاههایی با موارد سنگین را به راحتی با استفاده از گیره های قوی و پایه پشتیبانی خود نگه دارد. با وجود چنین قابلیت های قوی و یک سیستم رها کردن یک دکمه آسان برای اتصال و حذف ، قطعاً این یک انتخاب عالی است.

جوانب مثبت / سازگاری جهانی ، مقرون به صرفه ، به خوبی ساخته شده ، می تواند تلفن های سنگین ، نصب و حذف آسان داشته باشد

autoguide

برچسب‌ها :
بهترین تبلت های سامسونگ در سال 2020

همه سامسونگ را به خاطر تلفن های هوشمند Galaxy Galaxy S خود می شناسند که جدیدترین آنها دستگاه های بسیار ستایش شده Galaxy S10 است. این بدان معنا نیست که همه سامسونگ در فضای دستگاه های هوشمند شناخته شده است. گوشی سخت افزاری کره ای کره جنوبی همچنین تبلت هایی را در کنار خط تلفن هوشمند خود تولید کرده است. در اینجا مجموعه ای از بهترین های سری Galaxy Tab سامسونگ آورده شده است.

چرا این تبلت های اندرویدی عالی بسیار اندک هستند؟
سامسونگ Galaxy Tab S6 با صفحه کلید
منبع: Hayato Huseman / Android Central

دلایل زیادی وجود دارد که چرا پیدا کردن رایانه های لوحی اندرویدی عالی در بازار غیرممکن است. برخی ممکن است به تسلط مداوم بر iPad iPad و ماهیت یکپارچه نحوه مدیریت اپل اکوسیستم iOS خود اشاره کنند. برخی دیگر ممکن است به حسی که خط محصولات Surface مایکروسافت است اشاره کنند و این به معرفی بیشتر فاکتور فرم 2 در 1 برای رایانه های لوحی کمک کرد. گوگل برای سیستم عامل رایانه لوحی خود به مواردی کمک نکرده است ، تا جایی که برای ایجاد نوت بوک و تبلت خط Google Pixel برای سیستم عامل Chrome خود ، که در برخی پیچش های عجیب و غریب ، می تواند برنامه های Android را از Google Play اجرا کند. پشتیبانی شخص ثالث نیز در تبلت Android وجود ندارد. تعداد قابل توجهی از برنامه های کاربردی که هنوز با نسخه تبلت سیستم عامل ناسازگار هستند ، وجود دارد که می تواند به این تجربه آسیب برساند.

با این گفته سامسونگ هنوز یکی از معدود شرکت هایی است که در صحنه تبلت های اندرویدی سرمایه گذاری می کند و پرچمدار تبلت های مجهز به اندروید بوده است ، به خصوص با تبلت های Galaxy Tab S ، از جمله رایانه های فعلی Galaxy Tab S6. و Galaxy Tab S5e. همچنین برخی تبلت های اندرویدی در اطراف این سامسونگ وجود دارند.

اگر ما برخی از پیشنهادات را ارائه می دهیم ...
تبلت های Galaxy Tab Tab سامسونگ چیزی برای همه دارد. اگر طرفدار دریافت جذابیت جدید هستید ، می خواهید به غیر از Samsung Galaxy Tab S6 سامسونگ نگاه کنید. این تبلت به تمام توانی که از تبلت می خواهید مجهز شده است ، به علاوه امکان تبدیل شدن به یک تجربه شبیه دسک تاپ را در صورت بهار بودن صفحه کلید اختیاری. با این حال ، سامسونگ کار درستی را در اینجا انجام داد و قلم S Pen را با هر Tab S6 درج کرد و هزینه های احتمالی را کاهش داد.

اگر به دنبال خراب کردن کیف پول خود به دنبال یک تبلت خانوادگی نیستید ، Samsung Galaxy Tab A Kids Edition یک تبلت با سطح شگفت انگیز است که می تواند اصول اولیه را انجام دهد. مواردی مانند مصرف رسانه از YouTube و سایر برنامه های پخش ویدئویی ، و همچنین بازی های سبک خانوادگی و مرور روزانه وب ، همان چیزی است که این تبلت برای آن ساخته شده است ، چیزی که شما و خانواده شما هر روز از آن قدردانی خواهید کرد.

داغ جدید:
Samsung Galaxy Tab S6
Staff PickThe Galaxy Tab S6 آخرین تبلت پرچمدار سامسونگ است و کاملاً چشمگیر است. Tab S6 گفته می شود تا در حالی که S Pen را در جعبه قرار می دهد ، تا 15 ساعت با یک بار شارژ ادامه یابد. در زیر کاپوت ، شما Snapdragon 855 Qualcomm و یا حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی ، همراه با 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت حافظه قابل ارتقا دریافت می کنید.
از 730 دلار در آمازون
از 650 دلار در سامسونگ مارکت پلیس

انتخاب "بودجه":
Samsung Galaxy Tab S5e
Galaxy Tab S5e به روزرسانی به تب S4 نیست ، زیرا سامسونگ به جای آنکه مسیر "حق بیمه مقرون به صرفه" را طی کند. با پشتیبانی از کوالکام اسنپدراگون 670 و رم 4 گیگابایتی ، گلکسی تب S5e همان صفحه نمایش 10.5 اینچی OLED را نسبت به نسخه قبلی خود دارد ، اما چشمگیرترین بخش این واقعیت است که سبک تر و نازک تر از Tab S4 است.
از 350 دلار در آمازون
از 400 دلار در سامسونگ

قدیمی و هنوز هم خوب:
Samsung Galaxy Tab S4
سامسونگ Galaxy Tab S4 سابقه‌ی تبلت تولید بالا در سطح بالا است و ادعا شده است که دارای قدرت رایانه شخصی با قابلیت تحرک رایانه لوحی است. با بهره گیری از اسنپدراگون 835 ، Galaxy Tab S4 10.5 اینچی به چهار بلندگو Dolby Atmos مجهز شده است ، امکان استفاده از رایانه لوحی شما به عنوان رایانه شخصی با Samsung DeX و همچنین دستیار Google داخلی و باتری 7300 میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع. S Pen نیز در دستگاه بسته بندی شده قرار می گیرد ، بنابراین واقعاً ارزش این تجربه را دارد ، به خصوص وقتی که با جلد صفحه کلید خریداری شده اید.
از 574 دلار در آمازون
از 650 دلار در بهترین خرید

نیروگاه رسانه ای:
Samsung Galaxy Tab A 10.1 (2019)
Galaxy Tab A به عنوان دستگاهی قرار گرفته است تا تمام سرگرمی های دیجیتالی شما را با خود به همراه داشته باشد. این امر به ویژه در مورد بلندگوهای Dolby Atmos به همراه 13 ساعت شارژ باتری و صفحه نمایش 10.1 اینچی زرق و برق دار صدق می کند. و در صورت نیاز به فضای ذخیره سازی اضافی ، یک شکاف کارت microSD وجود دارد تا مطمئن شوید می توانید تمام محتوای مورد علاقه خود را از طریق تماشای آن مشاهده کنید.
از 250 دلار در سامسونگ
از 200 دلار در بهترین خرید

به طرز شگفت انگیزی فشرده:
Samsung Galaxy Tab A 8 (2019)
اگر آنچه را که گلکسی تب A در جدول به ارمغان می آورد دوست دارید اما آرزو می کنید که در یک شکل کوچکتر به وجود بیاید ، می توانید با این نسخه 8 اینچی تبلت چیزی را بدست آورید. اندازه کوچکتر همچنین به معنای قیمت کمتری است ، اما مشخصات زیادی برای تولید و سرگرمی شما وجود دارد - مانند طراحی فلزی ، 32 گیگابایت ذخیره سازی قابل ارتقاء و باتری 5،100 میلی آمپر ساعت.
139 دلار در آمازون
150 دلار در سامسونگ

برای بچه ها:
Samsung Galaxy Tab A Kids Edition 8 "
سامسونگ Galaxy Tab A Kids Edition نسخه مناسبی برای افراد کوچک خانواده است. این تبلت مجهز به کیس سپر از پیش نصب شده است ، به همراه دسترسی به بیش از 10،000 ساعت محتوای کودک پسند به لطف Samsung Kids. با توجه به عمر باتری که حداکثر 13 ساعت به طول می انجامد ، بچه ها تا زمانی که شما بخواهید اشغال خواهند شد.
150 دلار در بهترین خرید
150 دلار در eBay

https://www.androidcentral.com/best-samsung-tablets

 

 

برچسب‌ها :
9 بازاریابی اینفلوئنسر بهترین روشها برای افزایش ROI شما

در حال حاضر بازاریابی آنفلوآنزا بسیار مرسوم است ، به این معنی که زمان کافی برای پیشرفت بهترین روشها وجود داشته است. تأثیرگذار هلندی و نه مخاطبان آنها درباره این عمل ساده لوح هستند و می توانند به راحتی از طریق کمپین های تأثیرگذار ساخته شده لرزان که ممکن است کاملاً صادق نباشند ، ببینند.

نهادهای نظارتی ، مانند FTC ، توجه جدی به فعالیتهای تأثیرگذار نیز دارند. آنها درمورد بازاریابی تأثیرگذار برای هرگونه اقدامات نادرست یا غیرقانونی بررسی می کنند.

این بدان معنا نیست که بازاریابی تأثیرگذار مشکل است. این بدان معنی است که شما باید یک لیست نسبتاً واضح از بهترین روشهای بازاریابی تأثیرگذار را دنبال کنید. این تضمین می کند که همه قسمت های کمپین تأثیرگذار شما از نظر اخلاقی و بالاتر از صفحه انجام شود. همچنین شما را از هرگونه اتهام عملی نادرست رها می کند. این تضمین می کند که شما می توانید با استفاده از مناسب ترین تأثیرگذار برای پایگاه مشتری هدف خود ، موثرترین کارزار را انجام دهید.

اگر این بهترین شیوه ها را دنبال می کنید ، باید بالاترین پاداش ممکن را از سرمایه گذاری بازاریابی تأثیرگذار خود ، چه در آینده و چه در آینده دریافت کنید.

مطالب مرتبط:
12 نمونه بازاریابی آنفلوآنزا مثالهایی که ثابت می کند بازاریابی آنفلوآنزا بزرگترین چیز بعدی بازاریابی دیجیتال است ، اکنون
80 آمار بازاریابی Influencer برای سال 2020
بهترین روش های بازاریابی Influencer:
1. اهداف مربوط به کمپین خود را مشخص کنید
2. ایمیلهای تبلیغاتی خود را در زمینه Influencer شخصی سازی کنید
3. آنفلوئنسرهای متخصص در طاقچه شما را انتخاب کنید
4- Influencers را با همان فرهنگ و ارزش های برند خود انتخاب کنید
5- تأثیرگذارانی را انتخاب کنید که در همان فضای اجتماعی به عنوان مخاطب هدف شما فعالیت می کنند
6. هنگام انتخاب تأثیرگذار بر روی تعداد دنبال کنندگان ، روی آمار نامزدی متمرکز شوید
7. Influencers خود را خرد نکنید
8. اطمینان حاصل کنید که تأثیرگذار خود را با وضوح پست های خود را به عنوان حمایت مالی مشخص کنید
9- از Analytics برای نظارت بر بازده سرمایه گذاری خود استفاده کنید
1. اهداف مربوط به کمپین خود را مشخص کنید
ما چندین بار در اینجا در مرکز بازاریابی اینفلوئنسر تأکید کرده ایم. شما باید اهداف خاص و SMART را برای هر کمپین تأثیرگذار تنظیم کنید. شما به هر دلیل نیاز به یک دلیل بیان شده دارید که می توانید آنها را به اهداف قابل اندازه گیری و اندازه گیری تقسیم کنید.


تصویر از طریق msmindfully.com

هدف شما لزوماً فروش محصولات بیشتر نیست. بسیاری از بنگاهها از بازاریابی تأثیرگذار بیشتر برای آگاهی و شناخت برند استفاده می کنند. ممکن است بخواهید روشی را که مردم درباره محصول شما فکر می کنند تغییر دهند. کمپین شما ممکن است برای مثال روشهای جدید و خلاقانه ای را فراهم کند که بتوانید از محصول خود استفاده کنید. یا می تواند نوعی پیام رسانی اجتماعی باشد. تعداد کمی از شرکت ها در طی ویروس COVID-19 بازاریابی خود را تغییر داده اند تا به جای تلاش برای فروش سخت ، طرف نرم و انسانی تری داشته باشند.

اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، باید تعیین کنید که مخاطبان هدف برای بازاریابی تأثیرگذار شما چه کسانی هستند. ارزش کمی در تلاش برای بازاریابی به همه وجود دارد. هرچه مشتری دلخواه تان (یا مخاطب خود را برای یک فعالیت خوب اجتماعی بهتر) توصیف کنید ، پیدا کردن تأثیرگذار ایده آل برای کمک به شما در تبلیغات خود راحت تر خواهد بود.

درک اهداف شما همچنین می تواند به روشهای غیرمستقیم در انتخاب تأثیرگذار تأثیر بگذارد. به عنوان مثال ، اگر هدف دستیابی به تعداد مشخصی از مشتری های جدید در طول مدت فعالیت شما باشد ، معقول است که شما تصمیم به همکاری با تأثیرگذارانی دارید که قبلاً با آنها هرگز کار نکرده اید. این امر باعث می شود که پست های شما به افرادی که قبلاً هیچگونه کمپین بازاریابی اجتماعی قبلی برای نام تجاری شما ندیده اند ، تحت فشار قرار گیرد.

2. ایمیلهای تبلیغاتی خود را در زمینه Influencer شخصی سازی کنید
آنفلوآنزا ها افراد شلوغ هستند. آنها وقت ندارند که هر ایمیلی را که دریافت می کنند ، جستجو کنند. همچنین ، آنها اغلب روزانه درخواست ها و درخواست های متعدد دریافت می کنند. آنها حتی نمی خواهند چیزی را که مانند نامه شکل است به دست آورند.

شما باید هر نامه یا پیغامی را که ارسال می کنید شخصی سازی کنید تا هر تأثیرگذار انگیزه ای برای باز کردن ایمیل یا پیام دیگر داشته باشد و پیام خود را بیشتر بخواند. اکثر تأثیرگذار هر ایمیل را که به نظر می رسد صرفاً بریده و چسبیده است ، نادیده می گیرند.

بهترین پاوربانک های 2020

ما قبلاً درباره نحوه چگونگی ساختن ایمیل ایده آفرین ایده آل ایده آل Perfect Influencer ، به صورت جامع و عمیق نگاشتیم ، و موارد ابتدایی و مجموعه ای از الگوهای را می توانید دنبال کنید. اما مطمئن شوید که برای شخصی سازی هر الگوی تأثیرگذار در مورد خود ، از هر الگویی استفاده کنید.

3. آنفلوئنسرهای متخصص در طاقچه شما را انتخاب کنید

تصویر از طریق statusbrew.com

این احتمالاً قاعده شماره یک بازاریابی تأثیرگذار است. لازم نیست فقط با یک تأثیرگذار کار کنید زیرا آنها مشهور هستند و شما نام آنها را می شناسید. اگر این راه برای انجام آن بود ، همه ما برای خدمات افراد مشهور و فوق ستاره ها مبارزه می کردیم ، در حالی که بنگاه هایی که هر بار عمیق ترین جیب هایشان برنده می شوند.

درعوض ، بهتر است با افرادی که در انواع افرادی که به دنبال مشتری خود هستند ، تأثیر بگذارید ، مشتری شوید. به عنوان مثال اگر محصولی را در صنعت مد به فروش می رسانید ، بیشترین حس را برای شما ایجاد می کند تا با تأثیرگذارانی که رهبر فکری مد هستند ، کار کنید. اگر محصولاتی را می فروشید که مورد علاقه گیمرها باشد ، شما

4- Influencers را با همان فرهنگ و ارزش های برند خود انتخاب کنید
چند مارک راه سختی را که باید برای یافتن تأثیرگذارهایی پیدا کنید که مقادیر آن مانند ارزش شرکت شما باشد ، کشف کرده اند. یک اشتباه بزرگ که برخی بازاریاب ها مرتکب می شوند انتخاب تأثیرگذارانی است که با ارزش های اصلی برندشان مطابقت ندارند. فقط به این دلیل که کسی معروف است به این معنی نیست که آنها سفیر خوبی برای مارک شما خواهند ساخت. و فقط به این دلیل که شخصی از موارد زیر لذت می برد به این معنی نیست که آنها بهترین فرد برای پخش پیام شما هستند.

همانطور که در بالا بحث کردیم ، اگر یک سوء تفاهم یا تضاد بین محصول شما و تأثیرگذار یا مخاطبان آنها وجود داشته باشد ، احتمال کمی وجود دارد که کمپین شما با موفقیت انجام شود. برندها باید اطمینان حاصل کنند که شخصیت و نگرش تأثیرگذارانی که با آنها کار می کنند مطابق با اخلاق برند است تا بتوانند تاییدیه های طبیعی و معتبری را ارائه دهند.

برای مثال دیزنی ، پتانسیل درگیری را در اینجا می شناسد. آنها یک محیط کاملاً کنترل شده و خانوادگی را ترجیح می دهند. آنها آموخته اند که فارغ از محبوبیت آنها ، نمی توانند خود را با تأثیرگذار بحث برانگیز هماهنگ کنند.

5- تأثیرگذارانی را انتخاب کنید که در همان فضای اجتماعی به عنوان مخاطب هدف شما فعالیت می کنند
این با ایده ارتباط با تأثیرگذار در همان مکان بازار هدف شما ارتباط دارد. شما باید با افرادی که در انواع افرادی که می توانند علاقه ای به خرید محصول یا خدمات شما داشته باشند ، همکاری کنید. برای این کار ، شما باید با تأثیرگذارانی که در همان فضای اجتماعی با مخاطبان مورد نظر شما فعالیت می کنند ، کار کنید.


تصویر از طریق Creattechzone.com

به عنوان مثال ، اگر بزرگتر باشید ، فقط ممکن است در مورد فیس بوک شنیده باشید. این احتمالاً تنها شبکه اجتماعی است که خودتان از آن استفاده می کنید. اما اگر جمعیتی جوان تر به بازار عرضه کنید ، احتمالاً در سایر کانالهای اجتماعی فعال تر هستند. مطمئناً ، آنها اکثر افراد دارای حساب های فیس بوک هستند ، اما این بدان معنی نیست که آنها بیشتر وقت خود را برای حضور در آنجا می گذرانند. اگر Millennials یا Generation Z را هدف قرار دهید ، به احتمال زیاد آنها را در TikTok ، Instagram یا YouTube پیدا خواهید کرد. اگر گیمرها را هدف قرار دهید ، آنها را در حال تماشای فیلم در YouTube یا پخش مستقیم در Twitch مشاهده خواهید کرد.

بنابراین ، بسیار ضروری است که شبکه های اجتماعی تأثیرگذار خود را با بازارهای مورد نظر خود ترجیح دهید. در واقع ، یافتن تأثیرگذار مناسب در این سیستم عامل ها باید آسان تر باشد ، زیرا در این مکان آنها اسامی خود را ساخته اند.

6. هنگام انتخاب تأثیرگذار بر روی تعداد دنبال کنندگان ، روی آمار نامزدی متمرکز شوید
یک اشتباه مبتدی در بازاریابی تأثیرگذار این است که به دنبال افرادی باشید که بیشترین تعداد دنبال کننده را دارند. گذشته از این واقعیت است که مگا و تأثیرگذار کلان به میزان قابل توجهی بیشتر از سایر تأثیر گذاران هزینه دارند ، آنها اغلب دنبال کننده های زیادی خواهند داشت که اساساً برای تبلیغات شما بی ارزش هستند. اینها افرادی هستند که هیچ علاقه ای به محصول شما ندارند ، حتی اگر مؤثر آن را تبلیغ کند.

همچنین بسیاری از حساب های سطح بالا به جای اینکه توسط افراد مشهور اداره شوند ، به نمایندگی از یک افراد مشهور اداره می شوند. این حسابها اغلب به جای اینکه درگیر واقعی شوند ، موارد مورد علاقه مربوط به افراد مشهور / کلانشهر را پخش می کنند.

بسیاری از مبارزات موفقیت آمیز بازاریابی تأثیرگذار توسط افراد خرد تأثیرگذار انجام شده اند ، که ممکن است تنها 10،000 دنبال کننده داشته باشند. مهمترین موفقیت آنها مشارکت است. آنها مرتباً پست می کنند ، از پست های پیروانشان مطلع می شوند ، اظهار نظر می کنند ، مانند و بسیاری دیگر از تعامل های اجتماعی. آنها بطور فعال روزانه چندین بار با طرفداران خود درگیر می شوند.

7. Influencers خود را خرد نکنید
اشتباه دیگری که برخی از مارک ها مرتکب می شوند این است که با بازاریابی تأثیرگذار به همان روشی که کمپین های بازاریابی سنتی خود را انجام می دهند رفتار کنند. به ویژه ، برخی از بنگاهها تلاش می کنند تا فعالیتهای خود را به حداقل برسانند و تمام مطالب درون خانه را ایجاد کنند و از تأثیرگذار انتظار دارند که فقط آن را تحویل دهند ، انگار که آنها یک کانال تلویزیونی ، ایستگاه رادیویی یا روزنامه هستند.

با این حال ، این کار با بازاریابی تأثیرگذار کار نمی کند. آنفلوانزها به طور کلی به عملکرد شما متکی نیستند تا کار کنند و خود را به عنوان سیستم عامل تبلیغاتی در نظر نگیرند. آنها حساب های خود را ساخته اند و محتوای اصلی را که با مخاطبانشان سر و صدا دارد به اشتراک می گذارند. از بسیاری جهات ، آنها به شما لطف می کنند - آنها مخاطبان آماده خود را به شما ارائه می دهند. آن مخاطبان پست های خود را نمی خوانند و مشاهده نمی کنند تا درباره شما بشنوند. آنها پست ها را دنبال می کنند زیرا آنها به آنچه تأثیرگذار گفته است اعتقاد دارند.

بنابراین ، برای موفقیت در بازاریابی تأثیرگذار ، باید به نویسندگان کافی بدهید تا بتوانند به سبک عادی خود پست بگذارند ، صدایی که مخاطبان آنها از قبل دوست دارند. هر تلاشی برای مدیریت خرد یک تأثیرگذار بعید به نظر می رسد که موفق باشد و می تواند به روابط شما آسیب برساند.

با این حال ، این بدان معنا نیست که شما به راحتی به تأثیرگذار کمک کنید تا هر کاری را که می خواهند انجام دهد. شما باید انتظارات خود برخی از دستورالعمل ها را تعیین کنید. به عنوان مثال ، شما نباید نسخه ای را برای پست های آنها بنویسید. با این وجود ، می توانید تعداد پستهایی را که باید در یک بازه زمانی برای پرداخت توافقی و شرایط لازم تعیین کنید ، تعیین کنید

8. اطمینان حاصل کنید که تأثیرگذار خود را با وضوح پست های خود را به عنوان حمایت مالی مشخص کنید
FTC (و همتای انگلیسی آنها) در چند سال گذشته علاقه زیادی به عدالت در بازاریابی تأثیرگذار نشان داده اند. آنها جمله هایی را به شدت بیان کرده اند که اصرار دارند تأثیر گذاران به طور واضح بین پست های حمایت شده و پست های ارگانیک روزمره خود تمایز قائل شوند. آنها دستورالعمل های رسانه های اجتماعی FTC را منتشر کرده اند که متخصصان بازاریابی تأثیر می گذارند.

به نظر می رسد همه تأثیرگذار هنوز قوانین را کاملاً درک نکرده اند ، بنابراین باید این نکته را در نظر بگیرید که آنها پست های شما را به عنوان حمایت مالی معرفی می کنند.

9- از Analytics برای نظارت بر بازده سرمایه گذاری خود استفاده کنید
در آغاز مبارزات انتخاباتی خود ، شما امیدوارم که اهداف تبلیغاتی SMART را تعیین کنید. M در SMART "قابل اندازه گیری" است و شما باید موفقیت کمپین خود را با پیشرفت آن اندازه گیری کنید.

در حالیکه می توانیم بطور کلی بگوییم که شما نیاز به اندازه گیری بازده سرمایه گذاری (ROI) کمپین خود دارید ، بازاریابی تأثیرگذار یک موفقیت موفقیت ROI ندارد. میزان موفقیت شما به اهدافی که تعیین کرده اید بستگی دارد.


تصویر از طریق Lakeb2b.com

به عنوان مثال ، ممکن است شما هدف تبلیغاتی را برای افزایش بازدید کنندگان به وب سایت شرکت خود تعیین کنید. بنابراین در ماههای پیرامون فعالیت خود ، می خواهید به تجزیه و تحلیل وب سایت خود بنگرید تا ببینید آیا تعداد بازدید کنندگان سایت شما تغییر کرده است ، به ویژه بازدیدهایی که از طرف "اجتماعی" تعیین شده است. هدف شما ممکن است افزایش فروش از طریق فروشگاه اینترنتی شما باشد. در این حالت ، مهمترین معیارهای مربوط به کمپین تأثیرگذار شما به فروش از طریق پورتال فروشگاه آنلاین شما مربوط می شود ، مجدداً اجازه می دهد تا مدت زمان طولانی از تاریخ واقعی کمپین تأثیرگذار شما تأخیر داشته باشد.

influencermarketinghub

 

برچسب‌ها :
بهترین بانکهای قدرت 2020: شارژرهای قابل حمل برای ادامه وسایل شما

خرید تعداد بهترین پاور بانک یا شارژر قابل حمل آسان نیست زیرا تعداد زیادی در بازار وجود داشته باشد. این که آیا می خواهید تلفن خود را هنگام مسافرت به دور از یک پریز برق و یا شارژ چندین دستگاه مهم در حال حرکت ، تلفن خود را بارگیری کنید ، یک پاوربانک وجود دارد که متناسب با هر بودجه و قیمت باشد.

دو نکته اصلی که باید در مورد آنها فکر کرد قدرت و قابلیت حمل است. به این فکر کنید که چند بار می خواهید شارژر گوشی خود را با یک بار شارژ خود شارژ کند ، سپس به این فکر کنید که چگونه می خواهید آن را حمل کنید. پاوربانک هایی به اندازه کافی کوچک هستند که در جیب شلوار جین شما قرار بگیرند ، اما ممکن است آنها به اندازه کافی نگه ندارند که حتی یک بار تلفن شما را شارژ کنند.

پرش به یک بخش
بهترین بانکهای قدرت برای ظرفیت

بهترین بانکهای قدرت باریک

بهترین بانکهای قدرت با تعداد زیادی درگاه

معمولاً هرچه بانک بزرگتر باشد ظرفیت آن بیشتر می شود. بیشتر آنها با اندازه گیری میلی آمپر ساعت (که این ساعت هزار میلی متر است) به فروش می رسد تا نشان دهد چه مقدار آب میوه ای می تواند نگه دارد. بنابراین اگر تلفن شما دارای باتری 3،000 میلی آمپر ساعتی است و شما یک پاوربانک 10،000 میلی آمپر ساعتی خریداری می کنید ، می تواند تلفن خود را سه بار به طور کامل با یک بار شارژ خود شارژ کند.

در زیر بهترین بانکهای قدرت را با توجه به ظرفیت ، لاغری و درگاه ها ذکر کرده ایم. توضیحات هر کدام را بخوانید تا ببینید کدام یک متناسب با نیاز و بودجه شماست. برخی حتی به اندازه کافی قدرت دارند که بتوانند چندین دستگاه را به طور همزمان شارژ کنند ، از جمله لپ تاپ.

بهترین پاور بانک با یک نگاه:
iMuto 20،000mAh power bank
پاوربانک RAVPower 20،000mAh
بانک قدرت 200000 Anker PowerCore
پاوربانک اوکی 20،000mAh
شارژر مسافرتی RAVPower Universal Power Bank 20،100mAh
Poweradd Pilot Pro2 23،000mAh
Mophie Powerstation Plus XL 10،000mAh
Xiaomi 10،000mAh Power Bank Pro
Veho Pebble P1 Pro 10،400mAh
خلبان Poweradd 2GS 10،000mAh
پاوربانک Anker PowerCore II 10،000mAh
شارژر قابل حمل RAVPower 6،700mAh
MAXOAK 50،000mAh
Qi-infinity به روز رسانی 35،000mAh پاوربانک
فقط می خواهید لپ تاپ خود را شارژ کنید؟ بهترین شارژرهای قابل حمل لپ تاپ را بررسی کنید
بهترین بانکهای قدرت برای ظرفیت
iMuto 20،000mAh power bankI اعتباری تصویر: iMuto
iMuto 20،000mAh power bank
دو درگاه ، 20،000mAh و مقرون به صرفه است

نخستین
29.99 دلار
مشاهده در AMAZON
نخستین
29.99 دلار
نمایش در آمازون
مشاهده همه قیمت ها (3 یافت شده)
ظرفیت بزرگ دارای طراحی صفحه نمایش طراحی بسیار سنگین است
اگر به دنبال شارژر با ظرفیت بالا هستید که قابل حمل باشد ، ممکن است شارژر قابل حمل iMuto 20،000mAh برای شما باشد. این دستگاه از ظرفیت 20،000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که قادر است میانگین تلفن های هوشمند شما را بیش از چهار برابر شارژ کند و هنوز هم شارژ باقیمانده است.

آنچه iMuto را کمی مفیدتر از سایر بانکهای شارژ شده در این لیست می کند این واقعیت است که شما می توانید هزینه دقیق باقی مانده آن را ببینید ، نه یک تخمین تقریبی مانند برخی از رقبا ، بنابراین می دانید که چقدر می توانید دستگاه های خود را شارژ کنید. . مطمئناً بدنه پاور بانک کمی بزرگ و ناخوشایند است ، اما صفحه نمایش بیشتر از آن ساخته شده است


اعتبار تصویر تصویر: RAVPower 20،000mAh توان بانکی
پاوربانک RAVPower 20،000mAh
دو پورت و باریک تر از iMuto

نخستین
29.99 دلار
مشاهده در AMAZON
مشاهده همه قیمت ها (2 یافت شده)
قابل حمل و شگفت آور قابل حمل وایت
RAVPower 20،000mAh با بسیاری از گزینه های بالا و پایین تفاوت چندانی ندارد ، اما ظرفیت زیادی را ارائه می دهد و می تواند ارزان تر از سایر دستگاه های اطراف آن باشد.

شما دو درگاه در اینجا دارید ، بنابراین می توانید همزمان دو اسبابک را شارژ کنید و ظرفیت کافی برای آن وجود دارد که بتوانید هم از 0 a موبایل و هم iPad یا تبلت را شارژ کنید. سبک تر و روان تر از سایر بانک های موجود در این لیست است ، بنابراین برخلاف رقابت ، در واقع می تواند در جیب جا بگیرد (خوب ، مگر اینکه یک جیب کوچک داشته باشید).


Anker PowerCore 20،100 power bankImage اعتبار: Anker
بانک قدرت 200000 Anker PowerCore
برای بازی با یک کل 20،100mAh


45.99 دلار
مشاهده در AMAZON

49.99 دلار
نمایش در آمازون

$ 59.99
نمایش در آمازون
مشاهده همه قیمت ها (4 یافت شده)
اندازه شارژ باتری بزرگ شارژ سریع با سرعت بسیار زیاد از شارژ سریع Qualcomm پشتیبانی نمی کند
احتمالاً از Anker شنیده اید ، و این یکی از بهترین شارژرهای قابل حمل این شرکت است. این گوشی با یک باتری بزرگ 20.100 میلی آمپر ساعتی در داخل مجهز است ، به این معنی که می توانید چندین بار تلفن یا رایانه لوحی را قبل از نیاز به شارژ مجدد شارژ کنید.

 

برچسب‌ها :
بهترین شارژرهای قابل حمل و پاوربانک برای تلفن و تبلت

در صورت از بین رفتن باتری شما یا نزدیک به درگذشت ، باتری های USB USB آرامش را به شما ارائه می دهند ، اما شما به یک پریز برق دسترسی ندارید. بعد از گذشت نه ساعت تحقیق و 30 ساعت آزمایش ، ما بهترین بانکهای قدرت قابل حمل را برای تأمین نیازهای وسیع پیدا کردیم - خواه به دنبال افزایش پشتیبان از برق هستید یا چیزی که باعث می شود تلفن یا رایانه لوحی شما به طور کامل شارژ شود. برای روزها در یک زمان

شارژر TravelCard بهترین شارژر قابل حمل برای کسی است که می خواهد اضطراری به قدرت بخورد که همیشه در دسترس است. این کمترین ظرفیت برای هر پاوربانکی را که آزمایش کرده ایم - می تواند اکثر تلفن ها را فقط از خالی 30 تا 50 درصد شارژ کند - اما از نظر وزن (دقیقا 2 اونس) و اندازه آن بی نظیر است. این بزرگتر و ضخیم تر از کارت اعتباری متوسط ​​است اما نه خیلی زیاد؛ به راحتی در کیف پول یا جیب جا می گیرد. این یک کابل USB-A داخلی برای شارژ کردن آن و یک کابل خروجی داخلی (یا لایتنینگ ، میکرو USB یا USB-C بسته به نوع نسخه مورد نیاز شما) برای بالا بردن تلفن یا دستگاه دستی دیگر با کمی افزایش قدرت

انتخاب ما
جکری بولت
جکری بولت
بهترین پاور بانک برای حمل روزمره
این پاوربانک قابل حمل دارای دو کابل داخلی (میکرو USB و لایتنینگ) است ، می تواند اکثر تلفن های هوشمند را دو بار از حالت خالی تا کامل شارژ کند و در اکثر جیب های شلوار یا کیف پول مناسب است.

30 دلار * از آمازون
* در زمان انتشار ، قیمت آن 33 دلار بود.

جکری بولت پاور بانک مورد علاقه ما بوده است که هر روز به مدت چند سال با دلایلی قادر به حمل و نقل است. به همان اندازه قابل حمل ، قدرتمند است و ظرفیت بالایی دارد - نزدیک به دو بار شارژ کامل برای جدیدترین تلفن های هوشمند ، در یک بسته کوچک. همچنین می توانید به راحتی آن را درون یک کیف دستی کوچک یا بیشتر جیب های شلوار بلغزانید - مگر اینکه شلوار جین مناسب تان باشد. دو کابل خروجی داخلی (میکرو USB و لایتنینگ) به این معنی است که شما نیازی به حمل کابل برای شارژ بیشتر دستگاه ها ندارید ، اما در صورت تمایل به استفاده طولانی تر از پورت USB-A دارای شارژ سریع است. کابل این لامپ با یک چراغ قوه داخلی ساخته شده است که یک جایزه شسته و رفته است.

انتخاب ما
Anker PowerCore 10000 PD Redux
Anker PowerCore 10000 PD Redux
پاوربانک با سریعترین شارژ ممکن
این می تواند حتی تلفنهای بزرگی مانند iPhone XS Max یا Samsung Galaxy S9 + را از تقریباً سه بار از خالی تا کامل شارژ کند و سریعترین سرعت شارژ را برای هر مدلی که آزمایش کرده ایم ارائه می دهد. این تقریباً اندازه ، وزن و شکل یک نوار صابون است.

36 دلار * از آمازون
36 دلار از آنکر
* در زمان انتشار ، قیمت 46 دلار بود.

Anker PowerCore 10000 PD Redux فاقد کابل های داخلی است که مدل های Jackery و TravelCard را از هم جدا می کند ، اما ظرفیت آن (10،000 میلی آمپر ساعت - کافی برای شارژ کامل آیفون XS بیش از سه برابر) بسیار بیشتر است. بعلاوه ، علاوه بر درگاه خروجی USB-A ، دارای درگاه USB-C Power Delivery (PD) است که امکان شارژ (ورودی و خروجی) را تا 18 وات - تقریبا دو برابر سریعتر از بیشتر بانکهای قدرت را پیدا کرده است. با کابل های داخلی این بدان معناست که زمان کمتری در انتظار شارژ تلفن ، رایانه لوحی یا دستگاه دیگر (و خود پاور بانک) دارید. تقریباً به اندازه و وزن (6.8 اونس) همان جکری است و لبه های گرد آن باعث می شود تا بتوانید با حرکت در جیب یا کیف دستی برای قدرت قابل حمل در حال حرکت راحت شوید.

انتخاب ما
Anker PowerCore Fusion
Anker PowerCore Fusion
بهترین پاور بانک که به عنوان یک شارژر دیواری دو برابر است
این پاوربانک خود را از یک شاخه AC یا پورت ورودی Micro-USB شارژ می کند و دستگاه های شما را از دو پورت خروجی USB-A خود قدرت می دهد.

30 دلار * از آمازون
* در زمان انتشار ، قیمت آن 23 دلار بود.

اگر می خواهید یک دستگاه منفرد و قابل اطمینان که می توانید به دیواره وصل کنید تا دستگاه های خود را در طول شب شارژ کند ، Anker PowerCore Fusion 5000 مفید باشد و سپس در طول روز بسته بندی و حمل خود را انجام دهید. ظرفیت آن 5000 میلی آمپر ساعتی آن شبیه به جکری بولت است و این امکان را برای شما فراهم می کند که بیش از یک بار تلفن مانند آیفون XS را به طور کامل شارژ کنید ، و دو درگاه USB-A آن با دو بار شارژ نسبتاً سریع ارائه می دهد. ما همچنین قدردانی می کنیم که ورودی Micro-USB را علاوه بر پلاگین AC تاشو ارائه می دهد - ویژگی مهمی که سایر مدلهای دو در یک که از نظر آنها فقدان بودیم. اگر یک پاور بانک می خواهید که به عنوان یک شارژر دیواری دو برابر باشد ، این بهترین گزینه ای است که ما پیدا کرده ایم.

برچسب‌ها : شارژر ,